1. 300 de produse disponibile în primul magazin Xiaomi din România
  2. Diversitate de categorii: telefoane smart, produse din categoria wearebles sau AIoT, televizoare și multe altele
  3. Pentru 2026, Xiaomi își propune să extindă varietatea de produse comercializate pe piața din România cu electrocasnice mari (white goods)

București, 24 noiembrie 2025 – Xiaomi a deschis primul magazin fizic din România în incinta ParkLake Shopping Center din București. Noul magazin face parte din strategia de consolidare a prezenței companiei pe piața locală și este primul spațiu operat direct de Xiaomi. Consumatorii vor putea descoperi aici o gamă variată de aproape 40 categorii de produse.

„Deschiderea primului nostru magazin propriu în România reprezintă un moment important în evoluția Xiaomi pe piața locală. Ne dorim să fim mai aproape de utilizatorii noștri, de aceea am mizat pe canalele online pentru acoperire națională, dar și pe magazinul fizic ca să le oferim fanilor Xiaomi oportunitatea de a experimenta direct întregul nostru ecosistem de produse. România este una dintre cele mai dinamice piețe din Europa Centrală și de Est, iar investiția în retail fizic reflectă angajamentul nostru pe termen lung față de această regiune și față de comunitatea Xiaomi. Mai mult, această deschidere face parte din inițiativa Xiaomi New Retail, axată pe oferirea unei experiențe excepționale pentru utilizator prin integrarea online–offline și prin procese complet digitalizate”, a declarat Linshan Zheng, Country Manager, Xiaomi Romania.

Primul magazin Xiaomi: spațiu dedicat ecosistemului Human x Car x Home

Noul spațiu Xiaomi Store ParkLake este conceput ca un hub de experiență unde vizitatorii pot descoperi întregul ecosistem Xiaomi. Acesta integrează o gamă variată de produse, incluzând toate categoriile pe care consumatorii le pot găsi și în online cum ar fi telefoane mobile, tablete, ceasuri inteligente, produse smart pentru casă din ecosistemul AIoT și chiar soluții pentru mobilitate urbană cum sunt trotinetele.

În total, in jur de 300 de produse din toate categoriile sunt disponibile în magazin și așteaptă să fie descoperite de fanii Xiaomi, precum telefoane emblematice precum Xiaomi 15 Ultra sau Xiaomi 15T Pro, aspiratoare robot, televizoare, monitoare, scutere electrice ori soluții inteligente pentru casă. În magazin vizitatorii pot beneficia de recomandări personalizate din partea unei echipe dedicate de șase consultanți.

Interesul crescut al consumatorilor a arătat că Xiaomi este în prezent pe locul al doilea în România la livrările de telefoane mobile, cu o cotă de 18% în Q3 2025 (potrivit datelor Canalys/Omdia). Printre cele mai populare produse se numără smartphone-urile Xiaomi 15T Pro, Xiaomi 15 Ultra și seria Redmi Note 14, alături de aspiratoarele robot din gama Xiaomi Robot Vacuum S20 și Xiaomi Robot Vacuum X20 și purificatoarele Smart Air Purifier 4.

Planuri pentru 2026: extinderea rețelei și a gamei de produse comercializate în România 

Deschiderea magazinului din ParkLake face parte dintr-un plan global, prin care Xiaomi își extinde accelerat rețeaua de retail. De aceea, compania evaluează oportunități pentru noi locații în România, iar pentru 2026 ia în calcul posibilitatea deschiderii altor noi puncte de lucru fizic, adaptând ritmul dezvoltării la dinamica pieței și la nevoile consumatorilor.

Mai mult, pentru anul viitor Xiaomi vizează extinderea segmentelor de produse comercializate pe piața din România prin aducerea de noi categorii cum ar fi mașini de spălat cu uscător, frigidere și aparate de aer condiționat.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost fondată în aprilie 2010 și este listată pe Piața Principală a Bursei de Valori din Hong Kong din 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de consum și producție inteligentă, având în centrul activității sale smartphone-uri și dispozitive inteligente interconectate printr-o platformă IoT.

Având ca viziune „Să fim prieteni cu utilizatorii și cea mai cool companie în inimile lor”, Xiaomi urmărește constant inovația, o experiență de utilizare de înaltă calitate și eficiența operațională. Compania creează în mod constant produse uimitoare, la prețuri corecte, pentru ca toți oamenii din lume să se poată bucura de o viață mai bună prin tehnologie inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri la nivel global. În iunie 2025, numărul utilizatorilor activi lunar (MAU) a ajuns la aproximativ 731,2 milioane (inclusiv smartphone-uri și tablete) la nivel mondial. De asemenea, compania a creat una dintre cele mai mari platforme AIoT (Inteligență Artificială + Internet of Things) pentru consumatori, atingând aproximativ 989,1 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (cu excepția smartphone-urilor, laptopurilor și tabletelor), până la data de 30 iunie 2025. În octombrie 2023, Xiaomi și-a actualizat strategia la ecosistemul inteligent „Human × Car × Home”, integrând perfect dispozitivele personale, produsele smart home și automobilele. Xiaomi plasează mereu omul în centrul strategiei sale și este dedicată furnizării unor experiențe complete și perfect interconectate.

Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În iulie 2025, Xiaomi a fost inclusă pentru al șaptelea an consecutiv în clasamentul Fortune Global 500, pe locul 297.

Xiaomi este parte componentă a indicilor Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index și Hang Seng China 50 Index.

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *